AMANA


فیلتر یخچال آمانافیلترهای آب یخچال آمانا
شرکت آمانا اولین فریزر ایستاده را برای مصرف خانگی تولید کرد و بعدا یخچال ساید بای ساید را به آن اضافه کرد. این شرکت سرانجام چند سال بعد در دهه 1950 تولید کولر گازی را آغاز کرد. به گزارش www.amana.com ، از آنجا که آمانا در سال 2001 توسط Maytag خریداری شد ، اکنون Whirlpool نام تجاری این شرکت را کنترل می کند.

آمانا همچنان به تولید لوازم بی شماری مانند یخچال ، فریزر ، وسایل آشپزی ، ماشین ظرفشویی ، ماشین لباسشویی و خشک کن ادامه می دهد. آمانا همچنین لوازم پخت و پز ، سرمایش و گرمایش را نیز تولید می کند. علاوه بر این ، آمانا همچنین لوازم جانبی برخی از لوازم اصلی خود را تولید می کند ، از جمله فیلتر تصفیه آب یخچال. مانند ویرپول ، این شرکت عمدتا وسایلی را برای مصارف خانگی ایجاد می کند.

فیلتر تصفیه آب ساید Amana Clean n' Clear 12527304 با استفاده از طراحی پیچ و تاب و ساده برای نصب و راه اندازی آسان تولید شده. به طور معمول در داخل یخچال ، بالای قفسه بالایی قرار می گیرد. این مدل برای هر دو یخچال و فریزر Kenmore و Amana کار می کند و دارای طول عمر فیلتر در حدود 300 گالن یا شش ماه است ، هر کدام از این موارد اول باشد.

فیلتر یخچال آمانا PuriClean2 مدل UKF8001 با یخچال و فریزر مایتگ ، ویرپول ، جن ایر ، آمانا و کیچن اید سازگار است. عمر این مدل فیلتر آب 750 گالن یا شش ماه است. برخلاف فیلترهای Whirlpool که معمولاً در پایه یخچال ها در خارج قرار می گیرند، فیلترهای Amana معمولاً در داخل واحدها یافت می شوند که معمولاً در زیر بالاترین قفسه به سمت عقب یخچال قرار دارند.

هر دو مدل دارای استاندارد NSF 42 و 53 هستند. این بدان معناست که فیلترها هم می توانند طعم آب شما را بهبود بخشند و هم نوشیدن آن را برای شما کاملاً ایمن کند. آنها 99٪ کلر ، ذرات کلاس 1 و رسوبات را که ممکن است بر طعم آب شما تأثیر بگذارند از بین می برند. این فیلتر همچنین 99٪ از کیست ها ، کدورت ، سرب و آزبست را از بین می برد.

فیلترهای آمانا را یا تخفیف سفارش دهید
فیلترهای تصفیه آب آمانا به حذف آلودگی های مضر از آب آشامیدنی و یخ کمک می کند. این آلاینده ها می توانند شامل آزبست ، سرب ، کلر ، آهن و رسوبات باشند. با نصب فیلتر آب یخچال و فریزر آمانا ، مزه بهتر غذا ، آب و یخ را مشاهده خواهید کرد. فیلتر UKF8001 و 12527304 برای هر دو یخچال و فریزر آمانا مناسب است.اگر مطمئن نیستید کدام فیلتر برای یخچال شما مناسب تر است ، سعی کنید فیلتر های یخچال معرفی شده در  آکوانوترن را به دقت بررسی کنید و یا برای مشاوره با ما تماس بگیرید. بیشتر فیلترهای آب باید هر 6 ماه تعویض شوند در صورت استفاده از فیلتر بیرونی یخچال عمر فیلتر یخچال خود را افزایش دهید.


کمی صبر کنید...

فیلتر یخچال ویرپول مدل 4396710

580,000 تومان

فیلتر تصفیه آب یخچال ویرپول مدل دو لول بلند یا 4396710 سازگار با یخچال Whirlpool . طول عمر فیلتر 6ماه.برای نتیجه بهتر فیلتراسیون ، فیلتر باید هر 6ماه یا 200 گالن عبور آب تعویض شود.این فیلتر آب را در یخچال خود جایگزین کنید و هر روز آب و یخ تمیزتر ، تازه و سالم میل کنید. این فیلتر آب با مهندسی پیشرفته فیلتراسیون کربن بلاک ، بدون کاهش مواد معدنی مفید برای بدن و سلامتی ، بیشتر آلاینده های موجود در آب لوله را از بین برد.نصب راحت.جایگزینی مناسب برای فیلترهای اصلی سازندگان این یخچال است.


فیلتر یخچال مایتگ مدل UKF8001

480,000 تومان

فیلتر تصفیه آب یخچال مایتگ مدل استوانه ای یا UKF8001  سازگار با یخچال MAYTAG . کیست ها ، آزبست ، ذرات معلق ، سرب ، جیوه را کاهش می دهدضمن کاهش طعم و بوی کلر ، فلوراید مفید را در آب حفظ می کندبرای استفاده در یخچالهای maytag و Jenn-air . هر 6 ماه تعویض کنید.گزینه ای مقرون به صرفه و جایگزینی مناسب برای فیلترهای اصلی سازندگان این یخچال است.


فیلتر یخچال مایتگ مدل UKF7003

510,000 تومان

فیلتر تصفیه آب یخچال مایتگ مدل لیوانی یا UKF7003 سازگار با یخچال MAYTAG.آب تصفیه شده با کیفیت و عاری از سموم مضر را برای عزیزان خود فراهم کنید - آلاینده های مضر مانند کلر ، سرب ، جیوه ، کادمیوم و تالیوم را از بین می برد.سیستم پیشرفته فیلتراسیون کربن فعال نارگیل مواد معدنی را که ممکن است برای سلامتی مفید باشند را از بین نمی برد.در نتیجه آب تصفیه شده برای زندگی سالم برای شما و عزیزانتان فراهم می کند.نصب آسان و سریع . برای عملکرد مطلوب ، توصیه می شود هر 6 ماه فیلتر خود را تعویض کنید.گزینه ای مقرون به صرفه و جایگزینی مناسب برای فیلترهای اصلی سازندگان این یخچال است.


فیلتر یخچال مایتگ مدل UKF7003

920,000 تومان

فیلتر تصفیه آب یخچال مایتگ مدل لیوانی یا UKF7003 سازگار با یخچال MAYTAG.آب تصفیه شده با کیفیت و عاری از سموم مضر را برای عزیزان خود فراهم کنید - آلاینده های مضر مانند کلر ، سرب ، جیوه ، کادمیوم و تالیوم را از بین می برد.سیستم پیشرفته فیلتراسیون کربن فعال نارگیل مواد معدنی را که ممکن است برای سلامتی مفید باشند را از بین نمی برد.در نتیجه آب تصفیه شده برای زندگی سالم برای شما و عزیزانتان فراهم می کند.نصب آسان و سریع . برای عملکرد مطلوب ، توصیه می شود هر 6 ماه فیلتر خود را تعویض کنید.اصلی


فیلتر یخچال ویرپول مدل 4396710

1,430,000 تومان

فیلتر تصفیه آب یخچال ویرپول مدل دو لول بلند یا 4396710 سازگار با یخچال Whirlpool . طول عمر فیلتر 6ماه.برای نتیجه بهتر فیلتراسیون ، فیلتر باید هر 6ماه یا 200 گالن عبور آب تعویض شود.این فیلتر آب را در یخچال خود جایگزین کنید و هر روز آب و یخ تمیزتر ، تازه و سالم میل کنید. این فیلتر آب با مهندسی پیشرفته فیلتراسیون کربن بلاک ، بدون کاهش مواد معدنی مفید برای بدن و سلامتی ، بیشتر آلاینده های موجود در آب لوله را از بین برد.نصب راحت.اصلی


فیلتر یخچال مایتگ مدل UKF8001

920,000 تومان ناموجود

فیلتر تصفیه آب یخچال مایتگ مدل موشکی یا UKF8001  سازگار با یخچال MAYTAG.کیست ها ، آزبست ، ذرات معلق ، سرب ، جیوه را کاهش می دهدضمن کاهش طعم و بوی کلر ، فلوراید مفید را در آب حفظ می کندبرای استفاده در یخچالهای maytag و Jenn-air. هر 6 ماه تعویض کنید.فیلتر آب یخچال مجاز NSF.اصلی


فیلتر یخچال ویرپول مدل W10295370

920,000 تومان ناموجود

فیلتر تصفیه آب یخچال ویرپول مدل دو لول کوتاه یا W10295370 سازگار با یخچال Whirlpool . طول عمر فیلتر 6ماه.برای نتیجه بهتر فیلتراسیون ، فیلتر باید هر 6ماه یا 200 گالن عبور آب تعویض شود.این فیلتر آب را در یخچال خود جایگزین کنید و هر روز آب و یخ تمیزتر ، تازه و سالم میل کنید. این فیلتر آب با مهندسی پیشرفته فیلتراسیون کربن بلاک ، بدون کاهش مواد معدنی مفید برای بدن و سلامتی ، بیشتر آلاینده های موجود در آب لوله را از بین برد.نصب راحت.


دسته‌بندی