MAYTAG


فیلتر یخچال مای تگفیلتر یخچال Maytag
دفتر مرکزی مایتگ در نیوتن ، آیووا واقع شده است ، یک شرکت لوازم خانگی آمریکایی است که هم به بازارهای خانگی و هم به بازارهای تجاری خدمات ارائه می دهد.این شرکت در اواخر دهه 1800 به عنوان تولید کننده ماشین لباسشویی فعالیت خود را آغاز کرد. در طی جنگ جهانی دوم ، طبق سایت www.maytag.com ، مایتگ قطعاتی را برای تجهیزات ویژه تولید کرد. امروز این شرکت زیر چتر Whirlpool فعالیت می کند و از لوازم اصلی گرفته تا محصولات کوچک آشپزخانه از جمله مجموعه ای کامل از ماشین لباسشویی ، خشک کن ، یخچال ، اجاق گاز و ماشین ظرفشویی را تولید می کند.

مایتاگ همچنین لوازم جانبی یخچالهای خود را توزیع می کند. از جمله این لوازم جانبی می توان به فیلتر تصفیه آب یخچال اشاره کرد که کیفیت آب آشامیدنی و آشپزی در خانه مصرف کنندگان را بهبود می بخشد. هر دو مدل UKF8001 و UKF7003 در یخچالهای پایه پایین با دسترسی فیلتر در قسمت داخلی یخچال استفاده می شوند. حذف و تعویض این فیلترهای آب نسبتاً آسان است. کافیست فیلتر را بچرخانید تا از جای خود آزاد شود. از این مدل ها می توان در یخچال های تولیدی توسط آمانا ، Jenn-air ، Whirlpool استفاده کرد.

هر دو مدل PuriClean II UKF8001 و UKF7003 دارای امتیاز NSF / ANSI 42 و 53 هستند. این بدان معنی است که فیلترها نه تنها در افزایش طعم و کیفیت آب آشامیدنی شما موثر هستند بلکه باعث کاهش آلودگی ها نیز می شوند. این فیلترهای دارای استاندارد NSF قادر به حذف سطح کلر و کاهش کدورت آب و در عین حال حفظ فلوراید هستند. ناخالصی های مربوط به سلامتی مانند توکسافن ، آترازین ، کربوفوران ، جیوه و آزبست نیز از طریق فیلتر کاهش می یابد.

مایتگ توصیه می کند برای اطمینان از سالم بودن آب آشامیدنی و پخت و پز ، فیلترهای یخچال را هر شش ماه یک بار تعویض کنید. بسته به ظرفیت فیلتر آب شما ، نشانگر داخل یخچال شما باید هنگام تغییر فیلتر آب به شما هشدار دهد. اگر آب شما شروع به افزایش میزان تیرگی کرد و یا شروع به بو گرفتن کرد ، بلافاصله فیلتر آب را تعویض کنید.استفاده از فیلتر بیرونی یخچال سبب افزایش طول عمر فیلتر داخلی یخچال می شود.

فیلترهای Maytag را با تخفیف بخرید
با خرید فیلتر تصفیه آب یخچال Maytag از سایت aquanotren.com کیفیت و طعم آب و یخ خود را بهبود ببخشید. این فیلترهای یخچال جایگزین از کربن فعال برای از بین بردن مواد معدنی ، ذرات معلق و سایر آلودگی هایی که می توانند بر طعم و بوی آب از یخچال شما تأثیر بگذارند ، استفاده می کنند.


کمی صبر کنید...

فیلتر یخچال ویرپول مدل 4396710

580,000 تومان

فیلتر تصفیه آب یخچال ویرپول مدل دو لول بلند یا 4396710 سازگار با یخچال Whirlpool . طول عمر فیلتر 6ماه.برای نتیجه بهتر فیلتراسیون ، فیلتر باید هر 6ماه یا 200 گالن عبور آب تعویض شود.این فیلتر آب را در یخچال خود جایگزین کنید و هر روز آب و یخ تمیزتر ، تازه و سالم میل کنید. این فیلتر آب با مهندسی پیشرفته فیلتراسیون کربن بلاک ، بدون کاهش مواد معدنی مفید برای بدن و سلامتی ، بیشتر آلاینده های موجود در آب لوله را از بین برد.نصب راحت.جایگزینی مناسب برای فیلترهای اصلی سازندگان این یخچال است.


فیلتر یخچال مایتگ مدل UKF8001

480,000 تومان

فیلتر تصفیه آب یخچال مایتگ مدل استوانه ای یا UKF8001  سازگار با یخچال MAYTAG . کیست ها ، آزبست ، ذرات معلق ، سرب ، جیوه را کاهش می دهدضمن کاهش طعم و بوی کلر ، فلوراید مفید را در آب حفظ می کندبرای استفاده در یخچالهای maytag و Jenn-air . هر 6 ماه تعویض کنید.گزینه ای مقرون به صرفه و جایگزینی مناسب برای فیلترهای اصلی سازندگان این یخچال است.


فیلتر یخچال مایتگ مدل UKF7003

510,000 تومان

فیلتر تصفیه آب یخچال مایتگ مدل لیوانی یا UKF7003 سازگار با یخچال MAYTAG.آب تصفیه شده با کیفیت و عاری از سموم مضر را برای عزیزان خود فراهم کنید - آلاینده های مضر مانند کلر ، سرب ، جیوه ، کادمیوم و تالیوم را از بین می برد.سیستم پیشرفته فیلتراسیون کربن فعال نارگیل مواد معدنی را که ممکن است برای سلامتی مفید باشند را از بین نمی برد.در نتیجه آب تصفیه شده برای زندگی سالم برای شما و عزیزانتان فراهم می کند.نصب آسان و سریع . برای عملکرد مطلوب ، توصیه می شود هر 6 ماه فیلتر خود را تعویض کنید.گزینه ای مقرون به صرفه و جایگزینی مناسب برای فیلترهای اصلی سازندگان این یخچال است.


فیلتر یخچال مایتگ مدل UKF7003

920,000 تومان

فیلتر تصفیه آب یخچال مایتگ مدل لیوانی یا UKF7003 سازگار با یخچال MAYTAG.آب تصفیه شده با کیفیت و عاری از سموم مضر را برای عزیزان خود فراهم کنید - آلاینده های مضر مانند کلر ، سرب ، جیوه ، کادمیوم و تالیوم را از بین می برد.سیستم پیشرفته فیلتراسیون کربن فعال نارگیل مواد معدنی را که ممکن است برای سلامتی مفید باشند را از بین نمی برد.در نتیجه آب تصفیه شده برای زندگی سالم برای شما و عزیزانتان فراهم می کند.نصب آسان و سریع . برای عملکرد مطلوب ، توصیه می شود هر 6 ماه فیلتر خود را تعویض کنید.اصلی


فیلتر یخچال ویرپول مدل 4396508

480,000 تومان

فیلتر تصفیه آب یخچال ویرپول مدل تک لول یا 4396508 سازگار با یخچال Whirlpool . طول عمر فیلتر 6ماه.برای نتیجه بهتر فیلتراسیون ، فیلتر باید هر 6ماه یا 400 گالن عبور آب تعویض شود.فیلتر عالی با بیشترین درصد حذف آلودگی ها از آب آشامیدنیزنگ زدگی ، خاک ، رسوب ، آلاینده ها ، طعم و بوی کلر را کاهش می دهدکیفیت و طعم آب را بهبود می بخشد.نصب راحت.


فیلتر یخچال ویرپول مدل 4396710

1,430,000 تومان

فیلتر تصفیه آب یخچال ویرپول مدل دو لول بلند یا 4396710 سازگار با یخچال Whirlpool . طول عمر فیلتر 6ماه.برای نتیجه بهتر فیلتراسیون ، فیلتر باید هر 6ماه یا 200 گالن عبور آب تعویض شود.این فیلتر آب را در یخچال خود جایگزین کنید و هر روز آب و یخ تمیزتر ، تازه و سالم میل کنید. این فیلتر آب با مهندسی پیشرفته فیلتراسیون کربن بلاک ، بدون کاهش مواد معدنی مفید برای بدن و سلامتی ، بیشتر آلاینده های موجود در آب لوله را از بین برد.نصب راحت.اصلی


فیلتر یخچال مایتگ مدل UKF8001

920,000 تومان ناموجود

فیلتر تصفیه آب یخچال مایتگ مدل موشکی یا UKF8001  سازگار با یخچال MAYTAG.کیست ها ، آزبست ، ذرات معلق ، سرب ، جیوه را کاهش می دهدضمن کاهش طعم و بوی کلر ، فلوراید مفید را در آب حفظ می کندبرای استفاده در یخچالهای maytag و Jenn-air. هر 6 ماه تعویض کنید.فیلتر آب یخچال مجاز NSF.اصلی


فیلتر یخچال ویرپول مدل W10295370

920,000 تومان ناموجود

فیلتر تصفیه آب یخچال ویرپول مدل دو لول کوتاه یا W10295370 سازگار با یخچال Whirlpool . طول عمر فیلتر 6ماه.برای نتیجه بهتر فیلتراسیون ، فیلتر باید هر 6ماه یا 200 گالن عبور آب تعویض شود.این فیلتر آب را در یخچال خود جایگزین کنید و هر روز آب و یخ تمیزتر ، تازه و سالم میل کنید. این فیلتر آب با مهندسی پیشرفته فیلتراسیون کربن بلاک ، بدون کاهش مواد معدنی مفید برای بدن و سلامتی ، بیشتر آلاینده های موجود در آب لوله را از بین برد.نصب راحت.


دسته‌بندی