Kenmore


فیلتر یخچال کنمور

فیلترهای آب یخچال کنمور
Kenmore مارک لوازم خانگی متعلق به KCD IP، LLC است که توسط Sears کنترل می شود. خط تولید کنمور شامل مواردی است که توسط تعدادی از نام های معروف در صنعت لوازم خانگی تولید می شود ، از جمله جنرال الکتریک ، ال جی ، بوش ، الکترولوکس ، ویرپول و پاناسونیک.

با نام Kenmore لوازم مختلفی وجود دارد ، از کوره های کباب پز گرفته تا ماشین لباسشویی و نرم کننده آب گرفته تا چرخ خیاطی. محصولات Kenmore همچنین شامل لوازم جانبی مانند فیلتر تصفیه آب یخچال. مدل های 46-9906 ، 46-9910 و 46-9911 همگی واحدهایی هستند که توسط Frigidaire ایجاد شده اند. شماره مدل های 46-9010 ، 46-9020 ، 46-9030 و 46-9902 همه با مدل های فیلتر آب یخچال تولید شده توسط Whirlpool مطابقت دارند.

فیلترهای یخچال و فریزر باید هر شش ماه یا هنگام روشن شدن چراغ تعویض فیلتر تعویض شوند ، هر کدام ممکن است اولین بار باشد و به ظرفیت فیلتر بستگی دارد.در صورت استفاده از فیلتر بیرونی یخچال این زمان نیز افزایش پیدا می کند.

با وجود تعداد زیادی فیلتر تصفیه آب یخچال در بازار ، انتخاب سیستم فیلتر آب مناسب برای خانه شما طاقت فرسا است. Kenmore طیف گسترده ای از مارک ها و مدل ها را برای انتخاب در زیر چتر شرکت Sears به مصرف کنندگان ارائه می دهد.

فیلترهای Kenmore را با تخفیف سفارش دهید
aquanotren.com انواع فیلتر آب یخچال کنمور را ارائه می دهد.فیلتر تصفیه آب یخچال و فریزر Kenmore مواد مضر و آلودگی را از بین می برد تا آبی بهتر از آب لوله کشی ، بوی بهتر و سالم تری فراهم کند. این آلودگی ها شامل سرب ، کلر ، آهن ، رسوبات و غیره است.


کمی صبر کنید...

فیلتر یخچال مایتگ مدل UKF7003

510,000 تومان

فیلتر تصفیه آب یخچال مایتگ مدل لیوانی یا UKF7003 سازگار با یخچال MAYTAG.آب تصفیه شده با کیفیت و عاری از سموم مضر را برای عزیزان خود فراهم کنید - آلاینده های مضر مانند کلر ، سرب ، جیوه ، کادمیوم و تالیوم را از بین می برد.سیستم پیشرفته فیلتراسیون کربن فعال نارگیل مواد معدنی را که ممکن است برای سلامتی مفید باشند را از بین نمی برد.در نتیجه آب تصفیه شده برای زندگی سالم برای شما و عزیزانتان فراهم می کند.نصب آسان و سریع . برای عملکرد مطلوب ، توصیه می شود هر 6 ماه فیلتر خود را تعویض کنید.گزینه ای مقرون به صرفه و جایگزینی مناسب برای فیلترهای اصلی سازندگان این یخچال است.


فیلتر یخچال مایتگ مدل UKF7003

920,000 تومان

فیلتر تصفیه آب یخچال مایتگ مدل لیوانی یا UKF7003 سازگار با یخچال MAYTAG.آب تصفیه شده با کیفیت و عاری از سموم مضر را برای عزیزان خود فراهم کنید - آلاینده های مضر مانند کلر ، سرب ، جیوه ، کادمیوم و تالیوم را از بین می برد.سیستم پیشرفته فیلتراسیون کربن فعال نارگیل مواد معدنی را که ممکن است برای سلامتی مفید باشند را از بین نمی برد.در نتیجه آب تصفیه شده برای زندگی سالم برای شما و عزیزانتان فراهم می کند.نصب آسان و سریع . برای عملکرد مطلوب ، توصیه می شود هر 6 ماه فیلتر خود را تعویض کنید.اصلی


فیلتر یخچال فریجیدر مدل EWF2CBPA

550,000 تومان ناموجود

فیلتر تصفیه آب یخچال فریجیدر مدل کاستی یا EWF2CBPA Pure advantage سازگار با یخچال Frigidaire . برای استفاده در سیستم های فیلتراسیون یخ و آب frigiraire | Electrolux | Westinghouse طراحی شده است بدون ناخالصی ، آب و یخ تمیز و سالمتری را فراهم می کند. حداکثر 6 ماه یا 200 گالن تعویض شود. نصب راحت.


فیلتر یخچال فریجیدر مدل WF2CB

250,000 تومان ناموجود

فیلتر تصفیه آب یخچال فریجیدر مدل کاستی یا WF2CB PureSource2 سازگار با یخچال Frigidaire . برای استفاده در سیستم های فیلتراسیون یخ و آب PureSource2 طراحی شده است بدون ناخالصی ، آب و یخ تمیز و سالمتری را فراهم می کند. حداکثر 6 ماه یا 200 گالن تعویض شود. نصب راحت.


دسته‌بندی