Jenn-Air


فیلتر یخچال جن ایرفیلتر آب یخچال Jenn-Air
Jenn-Air از طریق شرکت Maytag در حدود سال 2007 توسط شرکت Whirlpool خریداری شد. Jenn-Air در اصل در ساخت و بازاریابی طرفداران درجه صنعتی برای استفاده تجاری و صنعتی متمرکز بود در ایندیاناپولیس ، ایندیانا توسط Louis Jenn. مطابق با www.jennair.com ، ادغام یکی از طرفداران در محدوده آشپزخانه منجر به اختراع دامنه تخلیه با تهویه خودکار شد که اعتبار Jenn-Air را به عنوان پیشرو در نوآوری و فناوری تقویت کرد.

Jenn-Air لوازم جانبی لوازم اصلی خود را توزیع می کند. آنها همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را برای بهبود کیفیت آب آشامیدنی و آشپزی در خانه مصرف کنندگان توزیع می کنند. این فیلترها نه تنها باعث بهبود طعم و کیفیت آب آشامیدنی شما می شوند بلکه باعث کاهش آلاینده ها نیز می شوند. این فیلترهای دارای استاندارد NSFهستند که قادر به از بین بردن طعم و بوی کلر ، کیست ها و کاهش کدورت آب هستند ، در حالی که فلوراید مفید را حفظ می کنند. ناخالصی های مربوط به سلامتی مانند آترازین ، بنزن ، آزبست ، توکسافن ، کربوفوران و جیوه نیز از طریق فیلتر Jenn-Air کاهش می یابد.

Jenn-Air توصیه می کند برای اطمینان از سالم بودن آب آشامیدنی و پخت و پز ، فیلترهای تصفیه آب یخچال را هر شش ماه یکبار تعویض کنید. بسته به ظرفیت فیلتر آب شما ، نشانگر داخل یخچال باید هنگام تغییر فیلتر آب به شما هشدار دهد. اگر آب یخچال شما شروع به افزایش میزان کدورت کرد و شروع به بو گرفتن کرد ، بلافاصله فیلتر آب یخچال را تعویض کنید.البته میتوانید برای افزایش عمر فیلتر داخلی از فیلتر بیرونی یخچال استفاده کنید.


کمی صبر کنید...

فیلتر یخچال مایتگ مدل UKF8001

480,000 تومان

فیلتر تصفیه آب یخچال مایتگ مدل استوانه ای یا UKF8001  سازگار با یخچال MAYTAG . کیست ها ، آزبست ، ذرات معلق ، سرب ، جیوه را کاهش می دهدضمن کاهش طعم و بوی کلر ، فلوراید مفید را در آب حفظ می کندبرای استفاده در یخچالهای maytag و Jenn-air . هر 6 ماه تعویض کنید.گزینه ای مقرون به صرفه و جایگزینی مناسب برای فیلترهای اصلی سازندگان این یخچال است.


فیلتر یخچال مایتگ مدل UKF7003

510,000 تومان

فیلتر تصفیه آب یخچال مایتگ مدل لیوانی یا UKF7003 سازگار با یخچال MAYTAG.آب تصفیه شده با کیفیت و عاری از سموم مضر را برای عزیزان خود فراهم کنید - آلاینده های مضر مانند کلر ، سرب ، جیوه ، کادمیوم و تالیوم را از بین می برد.سیستم پیشرفته فیلتراسیون کربن فعال نارگیل مواد معدنی را که ممکن است برای سلامتی مفید باشند را از بین نمی برد.در نتیجه آب تصفیه شده برای زندگی سالم برای شما و عزیزانتان فراهم می کند.نصب آسان و سریع . برای عملکرد مطلوب ، توصیه می شود هر 6 ماه فیلتر خود را تعویض کنید.گزینه ای مقرون به صرفه و جایگزینی مناسب برای فیلترهای اصلی سازندگان این یخچال است.


فیلتر یخچال مایتگ مدل UKF7003

920,000 تومان

فیلتر تصفیه آب یخچال مایتگ مدل لیوانی یا UKF7003 سازگار با یخچال MAYTAG.آب تصفیه شده با کیفیت و عاری از سموم مضر را برای عزیزان خود فراهم کنید - آلاینده های مضر مانند کلر ، سرب ، جیوه ، کادمیوم و تالیوم را از بین می برد.سیستم پیشرفته فیلتراسیون کربن فعال نارگیل مواد معدنی را که ممکن است برای سلامتی مفید باشند را از بین نمی برد.در نتیجه آب تصفیه شده برای زندگی سالم برای شما و عزیزانتان فراهم می کند.نصب آسان و سریع . برای عملکرد مطلوب ، توصیه می شود هر 6 ماه فیلتر خود را تعویض کنید.اصلی


فیلتر یخچال مایتگ مدل UKF8001

920,000 تومان ناموجود

فیلتر تصفیه آب یخچال مایتگ مدل موشکی یا UKF8001  سازگار با یخچال MAYTAG.کیست ها ، آزبست ، ذرات معلق ، سرب ، جیوه را کاهش می دهدضمن کاهش طعم و بوی کلر ، فلوراید مفید را در آب حفظ می کندبرای استفاده در یخچالهای maytag و Jenn-air. هر 6 ماه تعویض کنید.فیلتر آب یخچال مجاز NSF.اصلی


دسته‌بندی