BOSCH


فیلتر یخچال بوشفیلتر یخچال بوش
بوش بزرگترین تامین کننده قطعات خودرو در جهان است. توسط رابرت بوش در اشتوتگارت آلمان تاسیس شد و اکنون در بخش های فناوری صنعتی ، فناوری ساختمان و کالاهای مصرفی در شرکت مشترک BSH ، بوش و زیمنس Hausgeräte GmbH فعالیت می کند. به گزارش www.bosch.us ، این یکی از بزرگترین تولید کنندگان ابزار برقی در سراسر جهان است.

به عنوان بخشی از سومین تولید کننده بزرگ لوازم خانگی جهان ، در فهرست کالاهای مصرفی بوش قرار دارد که مجموعه ای از لوازم خانگی می باشد که محصولات خانه ، آشپزخانه و لباسشویی را ارائه می دهد. این شرکت پر افتخار ، لوازم خانگی  با کارایی و طراحی یکپارچه همراه با بهترین نبوغ آلمانی را ارائه می دهد.

خط آشپزخانه بوش شامل فیلتر تصفیه آب یخچال است.فیلترهای یخچال و فریزر بوش ، در دو مدل Bosch CS-52 Refrigerator Filter و Bosch 644845 (همچنین با نام Bosch Ultra Clarity شناخته می شود) هر دو دارای گواهینامه NSF / ANSI Standard 42 هستند ،که به شما یخ و آب شفاف با مزه خوب می دهد.

این درست است زیرا فیلتر تصفیه آب قادر است طعم و بوی کلر را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. فیلتر یخچال همچنین قادر است رسوبات را پاک کرده و آب ساید شما را شفاف تر کند. فیلتر آب یخچال Bosch CS-52 یکی از این مدلهاست. مدل Ultra Clarity بوش در یخچال های بوش که از سیستم EVOLFLTR10 استفاده می کنند ، شامل سری بوش Evolution 500 ، سری Bosch 800 و سری Bosch KAD62 مجهز خواهد بود و کاربرد دارد. همچنین در برخی از مدل های زیمنس و نف قرار می گیرد.

بوش توصیه می کند مصرف کنندگان فیلترهای آب یخچال و فریزر خود را به صورت هر شش ماه یا تا زمان روشن شدن نشانگر در یخچال ، جایگزین کنند. این نه تنها تضمین می کند که شما هر بار از نظر بهداشتی آب نوشیدنی و پخت و پز سالمی خواهید داشت ، بلکه آبی می نوشید که تمیز و بی خطر است.

فیلترهای یخچال بوش را با تخفیف بخرید
فیلترهای تصفیه آب یخچال بوش ما در ردیف اصلی فیلترهایی هستند که دارای گواهینامه های NSF / ANSI هستند تا طعم و پاکیزگی آب آشامیدنی شما را بهبود ببخشند. دو فیلتر بوش ما 644845 و CS-52 است که برای از بین بردن ناخالصی های منبع آب شما ساخته شده است. آنها قادرند سرب ، کلر ، بوها و سایر ذرات کوچک را فیلتر کنند. ما فیلترهای یخچال بوش را با بهترین قیمت و کیفیت به دست شما می رسانیم. فیلتر یخچال خود را در صورت نداشتن فیلتر بیرونی یخچال هر 6 ماه یا وقتی به ظرفیت 240 گالن خود رسید ، تعویض کنید. 


کمی صبر کنید...

فیلتر یخچال بوش مدل اولترا کلریتی پرو

680,000 تومان

فیلتر تصفیه آب یخچال بوش مدل Ultra Clarity Pro سازگار با یخچال BOSCH سری کالا 11032518, 11032583, 17005585 - 11025825, BORPLFTR50 .طول عمر 6ماه.نصب آسان.این کارتریج فیلتر آب کلر، کیست، ذرات و کدورت را بدون حذف فلوراید کاهش می دهد. طعم و بوی آب و یخ شما را بهبود می بخشد.


فیلتر یخچال بوش مدل 3M

480,000 تومان

فیلتر تصفیه آب یخچال بوش مدل CS-52 3M 5586605 سازگار با یخچال BOSCH.طول عمر 6ماه.ظرفیت 1500 گالن.نصب آسان.طعم و بوی آب را بهبود می بخشد. سطوح بالای زنگ زدگی و رسوبات و مواد شیمیایی از جمله کلر ، مواد شیمیایی آلی و سموم دفع آفات را از آب پاک می کند. آب مزه عالی را در اختیار یخ ساز و آب ریز قرار می دهد.این محصول توسط تولید کننده اصلی (برند) تولید نشده است.


فیلتر یخچال بوش مدل اولترا

480,000 تومان

فیلتر تصفیه آب یخچال بوش مدل Ultra Clarity BORPLFTR10 سازگار با یخچال BOSCH.طول عمر 6ماه.ظرفیت 739 گالن.نصب آسان.طعم و بوی آب را بهبود می بخشد. سطوح بالای زنگ زدگی و رسوبات و مواد شیمیایی از جمله کلر ، مواد شیمیایی آلی و سموم دفع آفات را از آب پاک می کند. آب مزه عالی را در اختیار یخ ساز و آب ریز قرار می دهد.این محصول توسط تولید کننده اصلی (برند) تولید نشده است.


دسته‌بندی