FRIGIDAIRE


فیلتر یخچال فریجیدرفیلترهای آب یخچال FRIGIDAIRE
فریجیدر طبق گزارش http://group.electrolux.com/en مارک عمده ای از لوازم مصرفی و تجاری است که اکنون تحت چتر شرکت الکترولوکس قرار دارد.Frigidaire اولین یخچال خودگردان ، فریزر غذای خانگی و تهویه مطبوع اتاق را تولید کرد. این برند چنان انتخاب محبوبی برای یخچال ها شد که افراد ، بدون توجه به مارک واقعی ، گاه از انواع مدل ها با عنوان "Frigidaires" یاد می کردند.

همانطور که برای سازندگان لوازم دیرینه طبیعی است ، Frigidaire گسترش یافته است تا سایر لوازم لباسشویی و آشپزخانه را تولید کند. آنها حتی به تولید لوازم کوچک مانند اتو ، توستر و لوازم جانبی لوازم خانگی مانند فیلترهای آب یخچال روی آورده اند.

انواع مختلفی از فیلتر تصفیه آب یخچال Frigidaire وجود دارد.فیلتر آب منبع WFCB FRIGIDAIRE تنها متناسب مدل یخچال و فریزر فیلتر مجهز FRIGIDAIRE که قبل از 2001 مقررات انطباق انرژی تولید شد. مدل فیلتر دیگر ، WF1CB ، متناسب با تمام مدل های یخچال های Frigidaire و Kenmore است که پس از آوریل 2001 با محفظه فیلتر پلاستیکی گرد در داخل ساخته شدند.

Frigidaire همچنین فیلتر هوای یخچال را ارائه می دهد که بوی ناخواسته داخل یخچال ها را با استفاده از کربن فعال ، جوش شیرین و زئولیت ها به حداقل می رساند. فیلتر تصفیه هوای یخچال نه تنها بوی داخلی یخچال های شما را تمیز نگه می دارد بلکه از آلودگی متقابل غذا جلوگیری می کند و باعث می شود بوی غذا به داخل نوشیدنی ها و غذاها نفوذ نکند. اکثر فیلتر های ارائه شده در این سایت OEM اصل (سازنده تجهیزات اصلی) هستند و همه آنها تا شش ماه دوام می آورند.

فیلترهای Frigidaire را با تخفیف بخرید
تعویض فیلتر آب یخچال ضروری است تا بتوانید از آب با مزه تازه و تمیز برای کل خانواده خود لذت ببرید بدون اینکه نگران آلودگی های مضر باشید. این آلاینده های مضر می توانند شامل سرب ، کلر ، آهن و حتی آزبست باشند. با تعویض مرتب فیلتر آب Frigidaire می توانید اطمینان حاصل کنید که تمیزترین آب ممکن را می نوشید. مانند اکثر فیلترهای تصفیه آب یخچال ، فیلترهای Frigidaire هنگام عبور آب از فیلتر از کربن فعال استفاده می کنند که این آلودگی های مضر فوق را به دام می اندازد. این یکی از موارد کمتری است که باید نگران آن باشید وقتی که می خواهید امنیت خود و خانواده را حفظ کنید. مدل های Frigidaire شامل فیلتر WFCB ، فیلتر WF1CB ، فیلتر WF2CB است، فیلتر آب ULTRAWF و فیلتر WF3CB. 


کمی صبر کنید...

فیلتر یخچال فریجیدر مدل WF3CB

1,230,000 تومان

فیلتر تصفیه آب یخچال فریجیدر مدل دو لول کوتاه یا WF3CB PureSource3 سازگار با یخچال Frigidaire . محصول اصلی.نصب و راه اندازی آسان.به کاهش طعم و بوی کلر کمک می کند.به کاهش آلودگی های موجود در آب لوله کشی کمک می کند و کیفیت آن را بهبود می بخشد.برای کاهش طعم و بوی کلر و بو و ذرات توسط NSF / ANSI International بر اساس استاندارد آزمایش شده استتوسط NSF / ANSI International بر اساس استاندارد 53 برای کاهش سرب ، کیست ، کدورت و سایر مواد شیمیایی و ناخالصی ها آزمایش شده است.


فیلتر یخچال فریجیدر مدل EWF2CBPA

550,000 تومان ناموجود

فیلتر تصفیه آب یخچال فریجیدر مدل کاستی یا EWF2CBPA Pure advantage سازگار با یخچال Frigidaire . برای استفاده در سیستم های فیلتراسیون یخ و آب frigiraire | Electrolux | Westinghouse طراحی شده است بدون ناخالصی ، آب و یخ تمیز و سالمتری را فراهم می کند. حداکثر 6 ماه یا 200 گالن تعویض شود. نصب راحت.


فیلتر یخچال فریجیدر مدل WF2CB

250,000 تومان ناموجود

فیلتر تصفیه آب یخچال فریجیدر مدل کاستی یا WF2CB PureSource2 سازگار با یخچال Frigidaire . برای استفاده در سیستم های فیلتراسیون یخ و آب PureSource2 طراحی شده است بدون ناخالصی ، آب و یخ تمیز و سالمتری را فراهم می کند. حداکثر 6 ماه یا 200 گالن تعویض شود. نصب راحت.


فیلتر یخچال فریجیدر مدل ULTRAWF

680,000 تومان ناموجود

فیلتر تصفیه آب یخچال فریجیدر مدل دو لول بلند یا ULTRAWF PureSource Ultra سازگار با یخچال Frigidaire.برای استفاده در سیستم های فیلتراسیون یخ و آب PureSource طراحی شده است بدون ناخالصی ، آب و یخ تمیز و سالمتری را فراهم می کند.حداکثر 6 ماه یا 200 گالن تعویض شود.نصب راحت.


دسته‌بندی