طبق مقالات و اخبار تحقیقاتی ، اکثر آب چاه ها در ایالات متحده اکنون به دلیل آلودگی شدید صنعتی و زیست محیطی برای نوشیدن ایمن نیستند. ما به نقطه ای رسیده ایم که تمام منابع آب آشامیدنی ما ، از جمله سیستم های آب شهری ، چاه ها ، دریاچه ها ، رودخانه ها و حتی یخچال های طبیعی ، دارای مقداری سطح آلودگی هستند.
آلاینده ها از مواد معدنی موجود در طبیعت تا مواد شیمیایی ساخته شده توسط بشر را شامل می شوندو محصولات جانبی در حالی که بسیاری از آلاینده ها در سطوح کافی برای ایجاد ناراحتی یا بیماری فوری یافت می شوند ، ثابت شده است که حتی قرار گرفتن در معرض سطح پایین از آلاینده های شایع ، با گذشت زمان باعث بیماری های شدید از جمله آسیب کبدی ، سرطان و سایر بیماری های جدی خواهد شد. حتی مواد شیمیایی که معمولاً برای تصفیه منابع آب شهری مانند کلر و فلوراید استفاده می شود سمی هستند و شناخته شده اند که اثرات سو قابل توجهی بر بدن انسان دارند.نگرانی در مورد کیفیت آب محیط زیست
آلودگی آب محیط زیست مهمترین علت مرگ و بیماری در سراسر جهان است. علیرغم آگاهی و اقدامات بیشتر WHO و دولتها ، سالانه 3.4 میلیون نفر ، عمدتا كودك ، بر اثر بیماریهای مربوط به آب و 485000 مرگ اسهالی در جهان می میرند. حتی در ایالات متحده اغلب با آلودگی آب ناشی از بلایای طبیعی و فعالیت های انسانی دست و پنجه نرم می کنند. در سال 2019 ، بیش از 1000 مکان در 49 ایالت طبق آلودگی گروه کاری محیط زیست ، آلودگی توسط ترکیبات بسیار سمی فلورین معروف به PFAS را تأیید کرده اند. در همین حال ، 1.2 تریلیون گالن فاضلاب تصفیه نشده ، طوفان و زباله های صنعتی هنوز هر ساله در آب ایالات متحده ریخته می شوند که ممکن است منابع آب زیرزمینی و چاه را تحت تأثیر قرار دهد. تقریباً 40٪ دریاچه های آمریکا برای ماهیگیری ، آبزیان یا شنا بسیار آلوده هستند.

به راحتی می توان فهمید که چرا آلودگی آب یک مشکل اساسی برای حیوانات و گیاهانی است که در آن اکوسیستم زندگی می کنند ، اما حقیقت این است که بر افراد نیز تأثیر منفی می گذارد. همین منابع آب آلوده همچنین مناطقی است که ما غذاهای دریایی خود را دریافت می کنیم ، جایی که شنا می کنیم و بازی می کنیم و حتی جایی که آب لوله کشی ما از آنجاست. در حالی که آب شیر برای کاهش آلودگی کاملاً تصفیه می شود ، ممکن است برخی از آلاینده ها همچنان از جمله فلزات سنگین ، مواد شیمیایی ، میکروب ها و مواد دارویی باقی بمانند. هر کسی که از آب شیر یا چاه استفاده می کند هر روز در معرض مقداری از این آلاینده ها قرار می گیرد.
آیا واقعاً در آب لوله کشی مواد دارویی وجود دارد؟آیا واقعاً در آب لوله کشی مواد دارویی وجود دارد؟
بله ، ممکن است آب لوله کشی حاوی آثاری از داروهای تجویز شده باشد! تحقیقات انجام شده توسط آسوشیتدپرس نشان داد که تعداد زیادی از داروها در آب آشامیدنی شهری شامل داروهای درد ، عفونت ، کلسترول بالا ، آسم ، صرع ، بیماری روانی و مشکلات قلبی وجود دارد. این داروها در منابع آب آشامیدنی حداقل 41 میلیون آمریکایی و در 24 منطقه بزرگ شهری - از جنوب کالیفرنیا تا شمال نیوجرسی یافت شده است.

چگونه این داروها وارد آب آشامیدنی شما می شوند؟ 
متاسف خواهید شد که پرسیدید! وقتی افراد قرص می خورند ، بدن آنها فقط می تواند بخش كمی از دارو را جذب كند و بقیه از طریق بدن دفع می شود و از طریق ادرار آزاد می شود. برخی از افراد همچنین داروهای منقضی شده را به جای دفع صحیح آن ، در توالت می ریزند. پس از آن این پساب فاضلاب توسط شهر قبل از تخلیه در مخازن ، رودخانه ها یا دریاچه ها تصفیه می شود. در نهایت همان آب دوباره تمیز می شود و دوباره به منبع آب شیر ما بازیافت می شود. متأسفانه اکثر تصفیه های آب شهری همه آثار باقیمانده دارو را از بین نمی برد ، به این معنی که مردم باید با جستجوی دستگاه تصفیه آب خانگی که می توانند آلاینده ها و مواد دارویی را از بین ببرند ، از خود محافظت کنند. سیستم تصفیه آب اسمز معکوس AQUA OX به عنوان یک سیستم تصفیه آب کامل تقریباً تمام آلاینده های دارویی را از بین می برد.دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس AQUA OXآیا می توانیم به آب بطری وابسته باشیم؟
واقعیت این است که بر اساس یک مطالعه علمی چهار ساله که اخیراً توسط شورای دفاع از منابع طبیعی (NRDC) به اطلاع عموم رسیده است ، آب بطری فروخته شده در ایالات متحده همیشه فیلتر نیست و لزوماً تمیز یا ایمن تر از بیشتر آب لوله کشی ها نیست. مطالعه NRDC شامل آزمایش بیش از 1000 بطری 103 مارک آب بطری شده است. در حالی که مشخص شد اکثر آبهای آزمایش شده از کیفیت بالایی برخوردارند ، برخی از مارکها به طور قابل توجهی آلوده شده اند. حدود یک سوم آبهای آزمایش شده حاوی سطوح آلودگی از جمله مواد شیمیایی آلی مصنوعی ، باکتریها و آرسنیک (حداقل یک نمونه تحت استانداردها یا دستورالعملهای صنعت آب یا بطری از حد مجاز فراتر رفته است). در واقع ، در موردطبق برآوردهای دولت و صنعت ، یک چهارم کل آب بطری شده در واقع آب شیر است (برخی تخمین ها تا 40 درصد هم می رسد).
آیا می توانیم به آب بطری وابسته باشیم؟با فیلتر تصفیه آب با کیفیت بالا از سلامتی و آینده خانواده خود محافظت کنید.
یک فیلتر تصفیه آب خوب بهترین و شاید تنها راه حل امروزه است. شما می توانید فیلترها را خودتان نصب و نگهداری کنید و می توانید از آبی که شما و خانواده می نوشید اطمینان حاصل کنید و احساس امنیت کنید. فقط مطمئن شوید که فیلتر انتخابی شما بیشترین طیف آلاینده ها را از بین می برد. معمولاً یک سیستم فیلتراسیون حرفه ای که ارزش سرمایه گذاری در آن را دارد ، یک سیستم تصفیه آب 5 تا 7 مرحله ای است. هر مرحله انواع خاصی از آلاینده ها را از بین می برد و تمام مراحل باید شما را تقریباً از هر نوع آلودگی محافظت کند.
دستگاه تصفیه آب 7مرحله AQUA OX با استفاده از روش تصفیه اسمز معکوس یا RO با پیش فیلترهای کربن فعال ، همان چیزی است که به نظر ما کاملترین و بهداشتی ترین روش تصفیه آب آشامیدنی است. شما فقط با نصب یک سیستم تصفیه آب با کیفیت قادر خواهید بود پس انداز کنید ، از محیط زیست محافظت کنید و آب آشامیدنی سالم تری برای خانواده خود تأمین کنید.
به یاد داشته باشید که هرگز دیر نیست! شما می توانید برای بهبود سلامتی خود و خانواده خود به تغییر در زندگی خود بپردازید. ما معتقدیم که آب قدرت تسکین ، جوان سازی و التیام بخشیدن به جسم و روح انسان را دارد. باشد که هدیه آب تمیز همیشه سلامتی و خوشبختی عالی برای شما و عزیزانتان فراهم کند.دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس AQUA OX