سرمایه گذاری در تصفیه آب خانگی، مانند فیلتر تصفیه آب یخچال ، دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس یا انواع دیگر فیلتراسیون آب ، تا حدودی لوکس به نظر می رسند. اما حقیقت این است که خانه مدرن و سبک زندگی سالم به آب با کیفیت بالا نیاز دارد. و خانواده شما نیز لیاقت آن را دارد.آنچه ممکن است متوجه نشوید این است که مسائلی که آب سخت در خانه شما ایجاد می کند بیش از حد آزار دهنده است. همچنین ممکن است هر ساله مبلغ زیادی برای شما هزینه داشته باشد. سرمایه گذاری اولیه را برای بهبود آب منزل خود انجام دهید و در نهایت تجهیزات هزینه های خود را پرداخت می کنند.

با نصب دستگاه تصفیه آب خانگی در خانه چقدر می توانید پس انداز کنید؟ نمودار زیر را بررسی کنید. این داستان خانواده ترنر را روایت می کند و منعکس کننده صرفه جویی در هزینه های معمول محلول هایی مانند نرم کننده های آب و سیستم های RO است.تصفیه آب خانواده

آماری در مورد پس انداز احتمالی با تصفیه کننده های آب و سیستم های RO

خانواده ترنر با آب نرم و آب آشامیدنی تمیز از زندگی جدید خود لذت می برند. آنها همچنین به لطف پیشرفت هایی که این راه حل ها ارائه می دهد ، پول اضافی را پس می گیرند.

در حمام: کمبود لجن در آب سخت به این معنی است که شما می توانید بیش از حد مورد نیاز از صابون و شامپو استفاده کنید. اما ، آب نرم مناسب برای دوش گرفتن ، تولید کف کفش مجلل است. ترنرها به لطف نرم کننده آب جدید خود بیش از 90 دلار در سال صرفه جویی می کنند.

در اتاق خشکشویی: آب سخت ماشین لباسشویی یک مشکل بزرگ است. این پارچه ها را سریعتر فرسوده و منجر به استفاده بیش از حد از مواد شوینده برای تمیز کردن لباس می شود. اما ، یک مطالعه انجمن کیفیت آب (WQA) نشان داد که آب نرم 100 برابر بهتر در از بین بردن لکه های لباسشویی است. به همین دلیل ترنرها بیش از 157 دلار در سال در این زمینه صرفه جویی می کنند.

از سینک ظرفشویی: خانه هایی که آب آشامیدنی را در بطری های پلاستیکی خریداری می کنند پس از نصب سیستم RO که آب با کیفیتی از شیر را تأمین می کند ، صرفه جویی قابل توجهی را تجربه می کنند . با حذف کامل آب بطری شده از لیست خرید خود ، ترنرها 400 دلار در سال صرفه جویی می کنند.

لوازم خانگی با استفاده از آب : از آبگرمکن زیرزمین گرفته تا ماشین ظرفشویی آشپزخانه ، دستگاه های با کارایی بالا با آب نرم بهتر کار می کنند و ماندگاری بیشتری دارند . ترنرها به لطف یک آبگرمکن کارآمد در سال 100 دلار در قبض آب و برق صرفه جویی می کنند. آنها همچنین از تعویض لوازم دیگر زودتر از حد انتظار جلوگیری می کنند.

نظافت منزل: خواه شوینده ، تمیز کننده شیشه یا هر محصول تمیز کننده خانگی باشد ، از محصول کمتری با آب نرم استفاده خواهید کرد زیرا برای نظافت ایده آل است. از طرف دیگر ، آب سخت باعث ایجاد سردردهای تمیز کننده خانه می شود و مقادیر آهک و کف صابون را پشت سر می گذارد. این بدان معناست که شما اغلب اسکراب خواهید کرد و از محصول بیشتری استفاده خواهید کرد. ترنرها حدود 420 دلار در سال در خرید محصولات نظافتی صرفه جویی می کنند و خانه آنها هرگز چندان خوب به نظر نمی رسد.دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس AQUA OX

چقدر می توانید پس انداز کنید؟

نتایج منعکس شده در داستان ترنر نشان دهنده یک خانه آمریکایی با چهار نفر است که سطح سختی آن 10 دانه در هر گالن است. اگر یک متخصص محلی تصفیه آب ، آب خانه شما را ارزیابی کند و میزان سختی بیشتری پیدا کند ، پس انداز احتمالی شما حتی بیشتر خواهد بود!

برای مشاوره رایگان در زمینه خرید فیلتر تصفیه آب با ما تماس بگیرید و دریابید که چگونه یک نرم کننده آب ، سیستم آب آشامیدنی RO و سایر راه حل های منحصر به فرد می تواند زندگی و مانده حساب بانکی شما را بهبود بخشد.خرید فیلتر تصفیه آب