آب لوله کشی می تواند حاوی مقدار زیادی ماده باشد که به پوست و مو آسیب می رساند ، مخصوصاً برای افراد مسن. با افزایش سن ، پوست ما انعطاف پذیری و مقاومت کمتری پیدا می کند و افراد مسن را مستعد ابتلا به انواع بیماری های پوستی از جمله پسوریازیس ، درماتیت و اگزما می کند. خبر خوب این است که اغلب این شرایط را می توان با نصب یک سیستم تصفیه آب خانگی یا فیلتر دوش حل کرد.

کورین و مواد شیمیایی باقیمانده

کلر یکی از شایع ترین علل بیماری های پوستی در افراد مسن است. یک ماده شیمیایی که برای ضدعفونی آب لوله کشی شهری مورد استفاده قرار می گیرد ، کلرها را از چربی طبیعی پوست جدا می کند. در نتیجه ، پوست خشک و پوسته پوسته می شود که می تواند به خارش های قرمز خارش دار تبدیل شود. کلر همچنین به موها آسیب می رساند و آنها را خشک می کند ، چین و چروک ها و علائم زودرس پیری را تشدید می کند.

کلر تنها عامل شیمیایی بیماری های پوستی در افراد مسن نیست. دیگر مجرمان احتمالی عبارتند از کروم VI ، یک ماده شیمیایی صنعتی. در یک مطالعه ، گروه کاری محیط زیست مقادیر قابل اندازه گیری کروم VI را در آب لوله کشی 31 شهر از 34 شهر ایالات متحده پیدا کرد. کروم VI علاوه بر ایجاد سوزش پوست و درماتیت تماسی ، یک سرطان زا نیز شناخته شده است.
بیماری پوستیدر اثر آب آلوده

درماتیت تماسی یک واکنش آلرژیک پوستی است و می تواند در اثر قرار گرفتن در معرض طیف وسیعی از مواد ایجاد شود. به عنوان مثال ، بسیاری از افراد هنگام استفاده از جواهرات بر پایه نیکل دچار درماتیت تماسی می شوند. اگر هیچ دلیل واضحی برای درماتیت تماسی یافت نشد ، علت می تواند در آب لوله کشی پنهان شود. یک سیستم تصفیه آب خانگی می تواند کلر و سایر مواد شیمیایی را حذف می کند و اغلب برای رفع مشکلات پوستی در سالمندان کافی است.

آسیب شدید آب

تا 85 درصد از منابع آب ایالات متحده حاوی آب سخت است ، به این معنی که آب دارای غلظت بالایی از کلسیم ، آهن ، منیزیم و سایر مواد معدنی است. این مواد معدنی می توانند پوست را خشک کرده و منجر به شرایطی شوند که به آن اگزمای خشک می گویند ، که در آن پوست شکننده می شود ، پوست می کند و به راحتی ترک می خورد. آب سخت همچنین می تواند اگزما و پسوریازیس موجود را تشدید کند و باعث حساسیت پوست به نور خورشید شود.

صابون ها و شامپوها در آب سخت خوب کف نمی کنند. برای تعدیل این مورد ، بسیاری از مردم بیش از آنچه باید استفاده می کنند ، ناخواسته بیشتر کف صابون آب سخت ایجاد می کند که موها و پوست را خشک می کند و در عین حال منافذ پوست را مسدود می کند.

تصفیه آب به تنهایی با آب سنگین مقابله نمی کند. در عوض ، یک فیلتر تصفیه آب و نرم کننده آب در کل خانه مورد نیاز است. و این فقط پوست و موی سالمندان نیست که از آب نرمتر سود می برد-آب سخت به طرز چشمگیری به لوازم خانگی و وسایل لوله کشی آسیب می رساند. با نصب یک نرم کننده آب ، شما در خانه خود سرمایه گذاری می کنید و سلامت کلی پوست خود را نیز بهبود می بخشید. هنگامی که پوست و موی نرم و سالم ، وسایل با دوام بیشتر و آب با طعم بهتر را تجربه می کنید ، از مزایای آن بهره مند خواهید شد.
دستگاه تصفیه آب 7مرحله اینلاین AQUA OXWORS

سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در این وب سایت توسط FDA بررسی نشده است. محصولات ارائه شده برای فروش در اینجا برای درمان ، درمان یا پیشگیری از هرگونه بیماری یا بیماری نیست. هیچ ادعای پزشکی مطرح یا ضمنی نیست. آلاینده های ذکر شده لزوماً در آب شما وجود ندارند.