زمان تعویض فیلتر آب یخچال شما فرا رسیده؟ آیا می خواهید از یخچال خود آب خنک و تمیزی بنوشید که بو و طعم بدی نداشته باشد؟ ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید روی بهترین فیلتر تصفیه آب یخچال سرمایه گذاری کنید تا هم به نتایج مطلوب از نظر کیفیت تصفیه آب برسید و هم هزینه اضافی از جیب شما خارج نشود! واقعیت این است که آب خروجی از یخچال ممکن است بویی مثل آب لوله کشی داشته باشد. پیدا کردن یک سیستم فیلتراسیون خوب یک چالش بزرگ بوده است، زیرا شرکت های زیادی وجود دارند که چنین فیلتر هایی را با هدف یکسان تولید می کنند. اگر فردی آگاه به سلامتی هستید و به دنبال یک فیلتر آب یخچال خوب هستید، هنگام خرید باید نکاتی که در زیر آورده ایم را در نظر داشته باشید: 

استاندارد های بهداشتی

هنگام خرید فیلتر تصفیه آب یخچال ، باید به استانداردهای بهداشتی محصول دقت کنید و اطمینان حاصل کنید که فیلتر تصفیه آب مورد نظر شما از استانداردهای بهداشتی مورد نظر بهره مند است. با این کار می توانید از کیفیت و طعم مطلوب فیلتر اطمینان حاصل کنید. استفاده از فیلتر های غیر بهداشتی، ممکن است بر روی سلامتی شما و تجربه کلی خانواده‌تان از فیلتر یخچال تأثیر بگذارد که ممکن است منجر به ناراحتی شما شود. استفاده از فیلتر های اصلی و بهداشتی، می تواند سطح سلامت شما و خانواده تان را افزایش دهد و شما را تشویق به مصرف آب بیشتر و هیدراته ماندن بدنتان شود و آب آشامیدنی گوارا، بدون آلودگی و بدون مزه و بو در اختیارتان قرار دهد.  

سازگاری فیلتر با مدل یخچال 

از مهمترین عوامل دیگری که باید هنگام خرید فیلتر تصفیه آب یخچال به آن دقت کنید سازگاری یخچال شما با فیلتری است که قصد خرید آن را دارید. دلیل اصلی این امر این است که تمام یخچال های ساید بای ساید با برند های مختلف دارای فیلتر  تصفیه آب یکسان نیستند و هنگام خرید باید فیلتر مطابق و همخوان با برند و مدل یخچال خودتان را تهیه کنید. بدیهی است که شرکت های مختلف قطعاتی را برای مدل های مختلفشان تولید می کنند که با یخچال های آنها سازگار است. بنابراین، به شدت توصیه می شود که فیلتر مناسب را انتخاب کنید و مطمئن شوید که مدلی را انتخاب کرده اید که با دستگاه شما سازگاری دارد چرا که در غیر این صورت قابل نصب به یخچال شما نمی باشد و فقط هزینه زیادی را به جیب شما وارد میکند پس حتما با بررسی شماره مدل و مقایسه آن با اطلاعات داده شده می توانید از صحت سازگاری فیلتر با یخچال خود مطمئن شوید.

ظرفیت تصفیه آب فیلتر یخچال

قبل از خرید بررسی کنید ظرفیت یا طول عمر آن فیلتر تصفیه آب چقدر است چون ظرفیت و میزان آبی که فیلتر می تواند تصفیه کند نقش مهمی در تعیین چگونگی ارائه عملکرد عالی مورد نیاز شما دارد. بیشتر فیلتر های داخلی یخچال دارای ظرفیت 300 تا 500 گالن دارند که تا 6 ماه دوام می آورند.  
فیلتر داخلی یخچال

کاربر پسند

اگر در مورد نصب فیلتر یخچال صحبت کنیم، قالبا طراحی فیلتر ها به گونه ای است که مصرف کنندگان خودشان بتوانند بدون عارضه و مشکل فیلتر را نصب کنند. با این حال اگر از یخچالی استفاده می کنید که خودتان نمی توانید به راحتی فیلتر آن را تعویض کنید می توانید با یک متخصص تماس بگیرید تا با پرداخت هزینه ای آن را برای شما نصب کند.

قیمت فیلتر یخچال

قیمت فیلتر هم از مهم ترین عواملی است که زمان انتخاب فیلتر یخچال مناسب باید در نظر داشته باشید. شاید این ضرب المثل را شنیده باشید که "هیچ گرانی بی‌حکمت نیست و هیچ ارزانی بی‌علت". وقتی نوبت به خرید فیلتر و یا قطعات یدکی و لوازم خانگی می رسد، افراد زیادی بودجه محدودی دارند و یا از فیلتر و یا قطعات با قیمت پایین استفاده می کنند که همین امر باعث می شود هزینه های بیشتری در طول زمان شامل حالشان بشود. اگر قصد خرید این سیستم ها را دارید، قبل از خرید، قیمت های قطعات و یا فیلتر های مصرفی 2 یا 3 شرکت مختلف را بررسی کنید. این به شما کمک می کند فشار کمتری به شما بیاید و پول خود را ذخیره کنید.

مواردی که تا اینجای مقاله به آن اشاره کردیم نکاتی است که هنگام خرید فیلتر آب یخچال باید در نظر داشته باشید.  

 هدف اصلی ما ارائه فیلترهای تصفیه آب یخچال با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب برای شما مشتریان عزیز است.اگر در مورد کیفیت بالای آب مصرفی برای شما صحبت کنیم ما سیستم های فیلتراسیون اسمز معکوس با کیفیتی به مراتب بالاتر از فیلتر های یخچال را به شما پیشنهاد می کنیم.برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله "راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب" ما را مطالعه کنید.یکی از محصولات پرفروش ما عبارتست از : دستگاه تصفیه آب 8مرحله آکواپرو . دستگاه تصفیه آب

با نصب فیلترهای فیلتیخچال اصلی و با کیفیت شما می توانید ناخالصی های آب آشامیدنی را از بین ببرید. شما میتوانید بهترین فیلتر سازگار با یخچالتان را در بخش محصولات ما پیدا کنید. برای اطلاع از آنچه که ما ارائه می دهیم، می توانید در هر زمان که می خواهید محصولات ما را بررسی کنید.
همچنین، ما هرگز محصولات بی کیفیت را نمی فروشیم. علاوه بر این، ما بخش وبلاگ را برای شما ایجاد کرده ایم که تا با مطالعه آن اطلاعات دقیقی در مورد محصولات تصفیه آب مورد نیاز خود دریافت کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با همکاران ما از طریق تلفن تماس بگیرید.02166002588