آیا به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب هستید؟ نمیدانید کدام تصفیه آب برای شما مناسب تر است؟ انتخاب برایتان سخت شده است؟ اجازه بدهید به شما کمک کنیم بهترین دستگاه تصفیه آب را پیدا کنید!

با توجه به گستردگی فروشگاه های عرضه محصولات تصفیه آب در بازار، انتخاب یک محصول با کیفیت که نیازهای شما را برآورده کند از بین محصولات موجود در بازار شاید کمی دشوار به نظر برسد. اینجاست که آکوانوترن وارد عمل می‌شود. در این سایت، ما با شما در انتخاب و خرید بهترین تصفیه آب همراه خواهیم بود. تلاش دائمی ما درک نیازهای شما و کمک به شما در یافتن بهترین محصول تصفیه آب برای شماست! زیرا، خرید تنها اولین قدم برای رابطه ای است که سال ها با شما ادامه خواهیم داد.

در مورد سابقه کاری ، ما بیش از سه دهه است که محصولات تصفیه آب را با بالاترین کیفیت به فروش می رسانیم . تخصص ما فروش برترین برند های دستگاه تصفیه آب و فیلتر تصفیه آب یخچال در انواع مختلف می باشد. از محصولات ساخت ایران تا معتبرترین و بهترین برندهای سراسر جهان مانند آکواپرو. در واقع، این گستردگی محصولات به ما این امکان را می‌دهد که آنچه که بازار واقعاً نیاز دارد را با بهترین کیفیت و قیمت ممکن عرضه کنیم و از این رو، جدای از ایجاد طیف گسترده‌ای از محصولات تصفیه آب، در ارائه خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری این محصولات نیز در خدمت مشتریان هستیم . به همین دلیل مشتریان به راحتی میتوانند بدون هیچ نگرانی محصولات ما را بررسی کرده و خرید کنند. خرید محصولات به صورت اینترنتی و یا تلفنی امکان پذیر می باشد ، اما ما توصیه می کنیم که بهترین خرید را در فروشگاه ما تجربه کنید تا مطمئن باشید که فیلتر  تصفیه آب مناسب را با بهترین قیمت و کیفیت دریافت می کنید.

آب زندگی است!

آب یکی از نیازهای اساسی ما برای زندگیست. با توجه به افزایش روز افزون جمعیت، توسعه صنعتی و تخریب محیط زیست، در حال حاضر آب آلوده به خاک، مواد معدنی، مواد شیمیایی و ناخالصی های دیگر است که بو و طعم آن را خراب می کنند. تعداد زیادی از این ناخالصی‌ها می‌توانند سلامت شما را به خطر بیندازند، به‌ویژه زمانی که حاوی ویروس‌ها و باکتری‌هایی هستند که می‌توانند باعث بیماری‌های جدی شوند. دستگاه تصفیه آب می تواند این ناخالصی ها را از بین ببرد و مصرف آن را برای شما بی خطر کند و آبی بدون هر گونه آلودگی ،خالص و گوارا برای شما آماده کند.

دستگاه تصفیه آب چیست؟
دستگاه تصفیه آب چیست؟

دستگاه تصفیه آب به محصولی گفته میشود که به حذف مواد شیمیایی ، آلاینده‌های بیولوژیکی، جامدات معلق، سموم، بو و مزه از آب آشامیدنی آلوده که از منابعی مانند رودخانه، آب زیرزمینی و منابع شهرداری می‌آید کمک کند. در ایران تعداد زیادی دستگاه تصفیه آب با برند های مختلف وجود دارد.که این محصولات به طور کلی بر اساس روشهایی که برای تصفیه آب از آنها استفاده می کنند طبقه بندی می شوند.

هنگام خرید تصفیه آب به دنبال چه چیزی باشیم؟

یکی از مهمترین مواردی که باید برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب برای منزل یا محل کارتان، در نظر بگیرید، دانستن کیفیت و یا میزان آلودگی آب است. آب بر اساس میزان مواد جامد محلول در آب سخت و یا آب نرم اندازه گیری می شود. جامدات محلول در آب یا (TDS) به درجه سختی آن اشاره دارد و بر حسب واحد در میلیون (PPM) یا میلی گرم در لیتر (mg/L) اندازه گیری می شود. اگر مقدار TDS بین 150 تا 300 پی پی ام باشد، آب نرم است، اما اگر مقدار آن بیشتر از 500 پی پی ام باشد، آب به عنوان آب سخت یا آلوده در نظر گرفته می شود. برخی از منابع آب سخت، آب چاه یا آب های زیرزمینی هستند. آب سخت حاوی کلسیم، منیزیم، فلوراید، آرسنیک و سایر فلزات سنگین است.

انواع تصفیه آب - RO، UV، UF

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس (RO) - اگر کیفیت آب خانه یا محل کار شما سخت است، باید دستگاه تصفیه آب RO را برای خودتان انتخاب کنید. سیستم های RO با ترکیب فیلتر های پیش تصفیه، کربن فعال و فیلتر ممبران، تصفیه چند مرحله ای آب را  با بالاترین کیفیت ارائه می دهند. در این فرآیند، آب از غشایی عبور می‌کند که دارای منافذ بسیار ریز است و مواد معدنی و میکروارگانیسم‌های موجود در آب را حذف می‌کند. ناخالصی های جمع آوری شده از طریق شیلنگ خروجی به فاضلاب وارد می شود. دستگاه های تصفیه اسمز معکوس بیشتر برای تصفیه آب با سطح TDS یا آلودگی بالا توصیه می شود.
دستگاه تصفیه آب 7مرحله اینلاین AQUA OXWORS

دستگاه تصفیه آب فرابنفش (UV)  از اشعه ماوراء بنفش برای تصفیه آب استفاده می کند. عملکرد آن با تابش پرتوهای UV با شدت بالا بر روی آب است که میکروارگانیسم ها را که یک پاتوژن است که باعث بیماری های منتقله از آب می شود، از بین می برد یا غیرفعال می کند. به یاد داشته باشید، این دستگاه تصفیه آب به تولید آب نرم از آب سخت کمک نمی کند، فقط میکروارگانیسم ها و عوامل بیماری زا را از بین می برد.

دستگاه تصفیه آب اولترافیلتراسیون (UF) - تصفیه کننده UF از غشای فیبر توخالی با منافذ appx استفاده می کند. 0.01 میکرون هنگامی که آب از این غشاها عبور می کند، مواد جامد معلق، سایر ناخالصی ها در فیبر باقی می مانند. UF فقط می تواند جامدات حل نشده و ناخالصی های بزرگتر را تخلیه کند. UF برای آبی که سطح TDS (آب سخت) بالایی دارد توصیه نمی شود. UF زمانی خوب است که با سایر فناوری های تصفیه آب استفاده شود. تعداد کمی از مدل های تصفیه کننده RO همراه با فیلترهای UF عرضه می شوند. این تصفیه کننده ها بدون برق نیز کار می کردند.
دستگاه تصفیه آب 3مرحله آکواپرو

دستگاه تصفیه آب مبتنی بر جاذبه - همانطور که از نام آن پیداست، این دستگاه تصفیه آب از طریق کشش گرانشی آب را تصفیه می کند. این دسته از دستگاه های تصفیه آب دارای دو محفظه هستند که روی هم قرار می گیرند. قسمت بالایی آب تصفیه نشده و قسمت پایینی آب تصفیه شده را ذخیره می کند. این فیلترها معمولاً از فیلترهای رسوبی و کربن فعال تشکیل شده اند که ناخالصی های بزرگ و حل نشده را به همراه تعداد کمی از مواد شیمیایی و میکروارگانیسم ها حذف می کنند. این دستگاه تصفیه آب بدون برق کار می کند. این معمولا برای نوع آب نرم توصیه می شود.

دستگاه تصفیه آب قابل حمل - فیلتر آب قابل حمل به فیلتر بطری آب و فیلترهای شیر آب اشاره دارد. اینها معمولا فیلترهای کربن فعال برای تصفیه آب دارند. اینها فقط برای مناطقی مناسب هستند که سطح TDS پایین است و آب آلوده نیست.

موارد فوق طبقه بندی گسترده ای از دستگاه های تصفیه آب هستند، اما فیلترهایی در بازار وجود دارد که ترکیبی از دو یا سه فناوری فیلتراسیون را ارائه می دهد. دستگاه تصفیه آب RO با تکنولوژی UV و UF را مشاهده خواهید کرد. به طور مشابه، دستگاه تصفیه آب UV با فناوری فیلتراسیون UF و غیره. همچنین دستگاه تصفیه آب با ویژگی هایی مانند تکنولوژی مس، افزودن مواد معدنی، تصفیه آب سرد و گرم و غیره را خواهید یافت.

کدام دستگاه تصفیه آب را بخرم؟

تنها عاملی که باعث می شود تصمیم بگیرید کدام نوع دستگاه تصفیه آب را برای خانه یا محل کارتان بخرید این است که منبع آب و نوع ناخالصی های موجود در آن آب را در نظر داشته باشید. با گزینه های بسیار موجود در بازار، قطعا کار دشواری است، اما اینجاست که آکوانوترن به کمک شما می آید. ما به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین دستگاه تصفیه آب را برای خانه/دفتر/ یا محل کارتان تهیه کنید. به یاد داشته باشید که باید عمر فیلتر موجود در دستگاه تصفیه را به خاطر داشته باشید. پس از اتمام عمر فیلتر، باید آن را تعویض کنید. قیمت فیلتر تصفیه آب آب بسته به عملکرد آنها متفاوت است. هنگام خرید دستگاه تصفیه آب اصلی از آکوانوترن ، از نظر خدمات تحت پوشش قرار می گیرید. پس از پایان عمر فیلترهایتان، با ما تماس بگیرید. ما به این موضوع رسیدگی میکنیم و در اولین فرصت فیلترهای جدید را برایتان جایگزین می کنیم.

برای یافتن بهترین دستگاه تصفیه آب به کمک بیشتری نیاز دارید؟ به این فکر می کنید که آیا باید یک دستگاه تصفیه آب را به صورت آنلاین خریداری کنید یا از فروشگاه؟

راستش را بخواهید، تا زمانی که دقیقاً بدانید چه می خواهید، می توانید هر دو را انجام دهید. در آکوانوترن، ما سعی می‌کنیم برای شما تجربه خریدی مطمئن در فروشگاه، خرید آنلاین یا خرید تلفنی فراهم بیاوریم. در میان انبوهی از محصولات موجود در بازار، ما پیشنهادات انحصاری ویژه ای برای شما داریم . ما سخت تلاش می کنیم تا کاملترین اطلاعات را در مورد محصولی که میخواهید خریداری کنید را در اختیارتان قرار دهیم. به هر حال، هدف اصلی آکوانوترن فراهم آوردن زمینه برای خریدی مطمئن همراه با کیفیت و قیمت مناسب برای شما عزیزان است.برای مطلع شدن از پیشنهادات ویژه ما و خرید بهترین دستگاه تصفیه آب با ما تماس بگیرید : 02166002588

خرید دستگاه تصفیه آب