شما تصمیم گرفته اید که یک  فیلتر تصفیه آب برای رفع تمام مشکلات آب سخت خانه خود تهیه کنید . اگرچه اکنون پاسخ این مشکلات را می دانید ، اما ممکن است هنوز س سوالات زیادی در مورد نوع تجهیزات مورد نیاز و مهمتر اینکه بهترین مکان برای نصب این تجهیزات کجاست ، باقی بماند.چه زیرزمین بزرگی داشته باشید ، چه فضای اضافی زیر سینک ،  یا منطقه دیگری در ذهن داشته باشید ، هنگام فکر کردن در مورد نصب تصفیه کننده آب ، فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

مرحله اول: درک شما از کیفیت آب

قبل از اینکه حتی به نصب تصفیه آب فکر کنید ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که بدانید چه چیزی در آب شماست و نیازهای خانه خود را در نظر بگیرید. دانستن این اطلاعات برای تعیین نوع و هزینه لازم برای خرید سیستم تصفیه آب و مطابقت آن با سبک زندگی شما اهمیت دارد.

اندازه فیزیکی دستگاه تصفیه آب میزان فضای مورد نیاز برای نصب را تعیین خواهد کرد. متخصصان تصفیه آب با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف از جمله میزان جریان ، میزان آب خانگی و کیفیت آب شما اندازه مناسب را تعیین می کنند.

متخصصان تصفیه آب همچنین سختی آب شما را بررسی می کنند. سختی مقدار کلسیم و منیزیم محلول در آب شما است و در غلات در هر گالن (gpg) اندازه گیری می شود. این کمک می کند تا مقدار رسانه مورد نیاز داخل تصفیه کننده آب شما برای از بین بردن سختی مورد نیاز باشد. هرچه سیستم بزرگتر باشد ، می تواند فضای بیشتری را در خود نگه داشته و سختی بیشتری را نیز از بین ببرد. علاوه بر سختی ، ممکن است آهن در آب شما نیز وجود داشته باشد که به فیلتر جداگانه یا سیستمی نیاز دارد که هم از بین بردن آهن و هم از بین بردن سختی آن کار کند.

برای تعیین دقیق آنچه در آب شما وجود دارد ، از جمله سایر آلاینده های احتمالی ، باید با یک متخصص تصفیه آب برای انجام آزمایش جامع آب مشورت کنید. آنها تجهیزات مناسب را برای تصفیه مناسب آب و تأمین نیازهای خانواده شما توصیه می کنند. با درک بهتر تجهیزات مناسب مورد نیاز ، می توانیم مکان بعدی سیستم را در نظر بگیریم. 

محل مناسب جهت نصب دستگاه تصفیه آب

مکان ایده آل برای نصب دستگاه تصفیه آب در سطح زمین ، نزدیک محل ورود آب است. اگر خانه شما از آب چاه استفاده می کند ، نقطه ورودی به طور کلی در کنار مخزن فشار است. اگر خانه شما از آب شهری استفاده می کند ، معمولاً زیر سینک ظرفشویی مناسب ترین محل برای نصب تصفیه آب خانگی است. یک تخلیه و یک منبع تغذیه نیز باید در نزدیکی آنها قرار داشته باشد و فضای کافی برای قرار دادن تجهیزات وجود داشته باشد.


محل مناسب جهت نصب دستگاه تصفیه آب


 فیلتر های تصفیه آب و تجهیزات دستگاه تصفیه آب نباید در معرض تابش مستقیم آفتاب باشند. دمای مطلوب محل باید بین 35 تا 100 درجه فارنهایت باشد.

برای نصب دستگاه تصفیه آب به تخصص یک متخصص معتبر نیاز دارید

تقریباً برای هر شرایطی راه حل های تصفیه آب مناسب وجود دارد. تنها راه برای تعیین بهترین روش برای نیازهای منحصر به فرد خود ، مشاوره با یک متخصص تصفیه آب است. در طولانی مدت ، توصیه صحیح و نصب صحیح می تواند شما را دچار سردرد و مشکلات نگهداری جاده کند.با ما تماس بگیرید : 02166002588

خرید فیلتر تصفیه آب