سلامت


چگونه آب و ویتامین D بیشتری دریافت کنیم

چگونه آب و ویتامین D بیشتری دریافت کنیم

هنگامی که بیرون از خانه هستید و در زیر آفتاب و با لباس عرق کرده ، به خود می گویید: "این دیگه چه آفتابیه!" اما وقتی در خانه راحت هستید ، ممکن است از قسمتهای اساسی سلامتی خود ، از گرفتن نور کافی خورشید تا نوشیدن مقدار کافی آب، غافل شوید. در اینجا روش های خلاقانه مورد علاقه ما برای کمک به شما در حفظ آب بدن و بهره وری در هنگام کار از راه دور وجود دارد.

دلایل استفاده از فیلتر تصفیه آب دوش حمام

دلایل استفاده از فیلتر تصفیه آب دوش حمام

تخمین زده می شود که در هر خانوار در استرالیا به دلیل کلر آزاد شده از آب دوش ، میزان کلروفرم در هوا را افزایش می دهند. با استفاده از فیلتر تصفیه آب به شکل فیلتر دوش می توان از این امر جلوگیری کرد.

حقایقی در مورد آب بطری

حقایقی در مورد آب بطری

آب همیشه برای سیستم بدن ، سلامتی و بقای ما ضروری بوده است ، اما اخیراً یکی از محبوب ترین "دیوانه های تناسب اندام" شده است زیرا مردم در سراسر جهان به دنبال به دست آوردن مزایای سلامتی نوشیدن مقادیر مطلوب آب تمیز فیلتر شده هستند از طریق سیستم های آب خالص و آب بطری

در این بخش می توانید مقالات کامل و مفید در مورد دستگاه های تصفیه آب خانگی چکونگی انتخاب آن ، تعویض فیلترها ، زمانبندی آنها و هر آنچه در مورد آب و سلامت آب نیاز است بدانید را در دسترس داشته باشید و اطلاعات مفیدی کسب کنید.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...