تصفیه آب


آب تصفیه شده یا آب بطری؟

آب تصفیه شده یا آب بطری؟

آب بطری ، به دلیل عوامل مختلف ، به طور واضح جایگزین سالم یا خالصی برای آب لوله کشی نیست. همچنین ، آب بطری در مقایسه با هزینه هر لیتر آب لوله کشی بسیار گران تر است. اگر کسی فقط از بین آب لوله کشی و بطری یکی را انتخاب کند ، آب لوله کشی کاملاً مقرون به صرفه تر و در برخی موارد انتخاب سالم تری است. با وجود این ادعا ، آب لوله کشی بدون مشکل باقی نمی ماند. با این حال ، می توان با استفاده از محصولات مبتنی بر دستگاه تصفیه آب از جمله فیلتر تصفیه آب خانگی ، فیلترهای آب یخچال و ... که برای تصفیه بیشتر آب لوله کشی کار می کنند، از این مشکلات جلوگیری کرد.

چرا باید دستگاه تصفیه آب زیر سینکی نصب کنید؟

چرا باید دستگاه تصفیه آب زیر سینکی نصب کنید؟

اگر برای سلامتی خود ارزش قائل هستید ، احتمالاً نصب فیلتر تصفیه آب را در نظر گرفته اید. اما چه فیلتر آبی باید بخرید؟ با وجود گزینه های بسیار زیاد ممکن است به کمک نیاز داشته باشید ، درست است؟ آکوانوترن برای کمک به شما در انتخاب آگاهانه و توضیح اینکه چرا باید دستگاه تصفیه آب زیر سینک را نصب کنید ، در کنار شماست . از آنجا که بدن ما از حدود 60٪ آب تشکیل شده است ، منطقی است که کیفیت آبی را که مصرف می کنیم در نظر بگیریم.توجه داشته باشید اطمینان از نوشیدن آب کافی در کنار کیفیت آبی که مینوشیم نیز مهم می باشد.

مزایای دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

مزایای دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

در مقاله ، " اسمز معکوس چیست " شرح دادیم که روند اسمز معکوس در واقع چگونه کار می کند. اسمز معکوس به طور موثری سختی ، رسوب ، مواد کلوئیدی ، باکتری ها ، مواد شیمیایی ، فلوراید ، مواد جامد ، فلزات سمی ، عناصر رادیواکتیو ، سموم دفع آفات و علف کش ها را از بین می برد. فیلتر آب اسمز معکوس می تواند فواید قابل توجهی برای سلامتی داشته باشد. آکوانوترن در ادامه مقاله بهترین سیستم های تصفیه آب اسمز معکوس و فیلتر تصفیه آب RO را به شما پیشنهاد می دهد.

فیلتر تصفیه کلر از آب

فیلتر تصفیه کلر از آب

در جامعه مدرن امروز ، درصد زیادی از مردم در مناطق شهری زندگی می کنند. این بدان معناست که بیشتر ما در حال نوشیدن آب شهر هستیم که با کلر آغشته شده است. باز هم ، به دلیل سبک زندگی سریع شهرمان ، ما اغلب وقت نداریم که متوقف شویم و به آنچه در بدن خود قرار می دهیم فکر کنیم چون نوشیدن از آب شیر خیلی راحت است! اما ساده بودن کاری به این معنا نیست که شما باید به انجام آن ادامه دهید ، به ویژه هنگامی که ممکن است سلامتی شما را مختل کند. آکوانوترن به آوردن سیستم های فیلتر تصفیه آب سالم و پاک کننده کلر برای شما به روشی مقرون به صرفه و مناسب کمک می کند.

فیلتر تصفیه آب کربنی چیست؟

فیلتر تصفیه آب کربنی چیست؟

ما از طرفداران بزرگ فیلترهای تصفیه آب هستیم به ویژه فیلترهای آب کربنی. سیستم های دارای فیلتر کربن مزایای زیادی را برای کاربران خود به همراه دارند و به دلیل کم هزینه بودن و قابلیت کاربردی در حذف مقادیر زیادی ناخالصی از آب آشامیدنی ، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته اند. علاوه بر همه اینها ، یک کارتریج فیلتر آب کربن بیشتر آلودگی ها را از بین می برد و طعم آب شما را خالص و خوشمزه می کند.

نشانه های زمان تعویض فیلتر تصفیه آب است؟

نشانه های زمان تعویض فیلتر تصفیه آب است؟

سیستم های تصفیه آب برای اینکه همچنان به ارائه آب خالص و تمیز ادامه دهند دقیقاً مانند هر سیستم دیگری برای ادامه روند تصفیه آب سالم و خالص ، به برخی از نگهداری ها نیز نیاز دارند. اینکه آیا شما باید کارتریج فیلتر آب خود را تعویض کنید ، به نوع فیلتر و میزان استفاده از آن و همچنین به کیفیت آب منطقه شما بستگی دارد. بسته به سیستم تصفیه آب شما ، کارتریج فیلتر به طور کلی نیاز به تعویض بین 6 تا 24 ماه یک بار دارند.

بازیافت فیلتر تصفیه آب

بازیافت فیلتر تصفیه آب

دلایل زیادی برای استفاده از فیلترهای تصفیه آب وجود دارد. آنها می توانند طعم آب را بهبود ببخشند ، آلاینده های عمده و جزئی را از بین ببرند و آب را تا جایی که برای نوشیدن بی خطر باشد تصفیه کنند. نکته مهم: فیلترهای آب باید مرتباً تعویض شوند و راهی جز انداختن به سطل زباله برای شما باقی نمی گذارد. برخی از فیلترهای آب بدون تلاش زیاد قابل بازیافت هستند. کنار آمدن با سایر فیلتر ها کار را سخت می کند. اگر تصمیم به خرید سیستم جدید تصفیه آب دارید ، لازم است ابتدا با سازنده مشورت کنید که آیا فیلترهای آن قابل بازیافت هستند یا خیر. در زیر ، ما اطلاعات مربوط به چند مارک مشترک را برای شروع به اشتراک می گذاریم که بیشتر در کشور های پیشرفته به آن اهمیت داده می شود.

در این بخش می توانید مقالات کامل و مفید در مورد دستگاه های تصفیه آب خانگی چکونگی انتخاب آن ، تعویض فیلترها ، زمانبندی آنها و هر آنچه در مورد آب و سلامت آب نیاز است بدانید را در دسترس داشته باشید و اطلاعات مفیدی کسب کنید.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...